Promotivne dukserice
Promotivne dukserice su dobar reklamni materijal za svako preduzeće. Ujedno spadaju u jedan od najstarijih proizvoda koji je korišćen u svetu marketinga.
Prvi model pojavio se zahvaljujući brendu Champion 30-ih godina. Prvobitno je korišćena kao zaštita od hladnoće radnika, da bi se vrlo brzo našla kao obavezni komad svih ljudi. Iako je vladala modnom scenom dugi niz godina tek je 70-ih postala promotivni materijal.
Verovali ili ne, film “Roki” je omogućio široku upotrebu dukserice u reklamne svrhe. Gotovo neverovatnom brzinom zaokupirale su sportska dešavanja. Među mladima posebno su bili popularni modeli sa logotipima škola i univerziteta koje su pohađali, dok su danas različite verzije postale vodeći promotivni program na tržištu.
Zašto izabrati promotivne dukserice?
Promotivne dukserice nude jedinstvene mogućnosti neophodne za rast i uspeh poslovanja. Pre svega, imaju prostrano područje za štampu tako da imate dovoljno mesta da kreirate zanimljivu reklamu koja će privlačiti pažnju ljudi. Sa njom dolazi i veća vidljivost brenda, te je obezbeđeno proširivanje mreže klijenata.
S obzirom da su veoma izdržljive dukserice nisu samo najpopularniji, već i najpovoljniji promotivni materijal, bez obzira što su mnogi vlasnici kompanija u neverici. Dilemu ćete vrlo lako otkloniti ukoliko uporedite uloženi iznos sa godinama korišćenja. Što znači da u njih ne morate iznova ulagati, već vam one donose dugotrajnu reklamu.
Dobar utisak o brendu je presudan za poslovanje. Upravo to vam mogu omogućiti promotivne dukserice. Njihovim poklanjanjem pokazujete brigu za svoje klijente, čineći da se osećaju posebno. Ovaj viši nivo profesionalizma stvara osnovu za nastavak saradnje, dok će kod novih potrošača uticati da izaberu vašu kompaniju umesto konkurentsku.
Šta pružaju promotivne dukserice korisnicima?
Poslovni pokloni su nešto što svi vole. Ipak, u mnoštvu proizvoda koji služe za reklamu mali je broj onih koji odgavaraju svima. Jedan od njih jesu dukserice. Ne samo da su veoma tople, već spadaju u udobnu odeću, te ih rado nose kako mlađe, tako i starije generacije. Što potvrđuju i statistički podaci. Naime, istraživanja su pokazala da čak 87 odsto ljudi nosi duksericu koju su dobili u okviru neke reklamne kampanje.
Međutim, promotivne dukserice su mnogo više od casual garderobe. Atraktivni print na njima srećemo u kombinaciji sa elegantnijim komadima, poput suknji, poslovnih pantalona, pa i cipela. Da je ovaj reklamni proizvod odavno izašao iz kućne upotrebe najbolje govori Instagram koji obiluje fotografijama vodećih influensera sa stajlinzima u kojima dominiraju brendirane dukserice.
Kako izabrati promo dukserice?
Izbor odgovarajuće promotivne dukserice u velikoj meri zavisi od kampanje. Stručnjaci savetuju da iskoristite boje kako biste povećali efikasnost svoje reklame. Tako, na primer, ako želite da skrenete pažnju na zaštitu životne sredine birajte modele u zelenoj boji, dok kod prezentacije novog proizvoda obratite pažnju da se boja slaže sa onima na vašem logotipu.
Materijal je drugi važan faktor. On je određen godišnjim dobom. Laganije tkanine su odlične za tople prolećne mesece, a za deblje se odlučite u zimskim danima.
Dukserice dolaze u različitim vrstama – počev od verzija sa rajsferšlusom, preko kapuljača, pa do visoke kragne. Zbog toga morate da razmotrite i model koji vam najviše odgovara. Takođe, izbor zavisi i od karakteristika ciljne grupe.
Raznovrsni tekstilni promotivni materijal, uključujući i dukserice, možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.